prov,inlämningar,läxor, redovisningar..

det är inte speciellt lätt att plugga när man inte har nån lust alls, ändå får man ångest över att man inte har gjort nått för att man har prov imorgon & sen börjar man inse att de kommer bli väldigt jobbigt om man får fram provet och inte vet vad man ska skriva. typ exakt såhär är det nuförtiden när jag ska plugga. Nu är det matte och de är tamigfan de svåraste ämnet i skolan, förutom kinesiskan då. Helt hundra på att jag kommer få mitt första IG och det känns väl sådär.. men vad ska man göra när man inte fattar nånting, trots att man pluggar. Och som om inte det vore nog så har jag so,no,svenska och kinesiska som ska göras tills nästa vecka, 2 redovisningar, 1 prov & en inlämning.. rätt trött på att våran skola jämt lyckas sätta allt på samma vecka. Ska sätta mig med musik och försöka göra dessa sidor.. wish me luck. Sen blir det långdusch och kanske att jag uppdaterar innan jag lägger mig annars hörs vi imorgon! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0