så uttråkad så varför inte..

Jag

Namn - Matilda Wallin
Piercingar - Öronen
Tatueringar - zero än sålänge ;)
Längd - 163 cm, tror jag.
Skostorlek - 36-37
Hårfärg - Blond
Är du kär i någon - Näru
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja och nej, vill ju bo uppåt i landet, men ändå inte.
Tänker du på självmord - nejje!
Tycker andra att du är attraktiv - det vet jag inte, får väl hoppas på att nån tycker de iallafall! hah.
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du -  Bobby.
Vilken parfym använder du - Använde Christina Aguilera, tog dock slut imorse..
Vad är du rädd för - Mörker typ. haha.
Gillar du att tvätta - näe.

 

Din första:
Operation: hm.. har nog bara opererat munnen så måste vara de..
Första piercingen: Öronen
Första priset: Pris? ingen aning..
Första sporten du började med: Fotboll, ett väldigt kort tag.
Första husdjuret: Hund - sen märkte vi att jag var allergisk. 
Första semestern: Ingen aning, :o
Första konserten: oj, rockweekend kanske, men det var ju utanför också så.. haha!

 

Just nu:
Äter du: godis såklart.
Dricker du: Cola
Ska du: kolla bb snart.
Lyssnar du på: den här underbara listan, klick.
Väntar du på: ingenting.
Tittar du på: Dataskärmen
Har på du på dig: rosa mjukisar och south park tröjan!

 

Din framtid:
Barn: Förhoppningsvis.
Giftemål: kanske det.
Karriär: Ingen aning..

Har du någonsin:

Kysst en främling: yes, förr.
Tappat bort glasögon/linser: Ja, hade ju glasögon förr..
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: nejje
Röntgats: nej
Gråtit när någon dött: Ja herregud..

Ljugit för någon: Jo har väl hänt de åh.
Varit i slagsmål: Hm, njae.
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: vet inte..
Mirakel:  näe.
Aliens: näe.
Magi: nej ;)
Himlen: aa.
Tomten: nejje!
Änglar: Jarå

"Spöken": Självklart. De gör jag faktiskt..

 

Senaste:
Film du hyrde: drive, den sög-
Film du köpte: oj.. kommer inte ihåg.
Låten du lyssnade på: fix you.
Låten du hade på hjärnan: somebody that I used to know. 
personen du ringde: ludde ♥
program du tittade på: en film vare, annars 112 på liv & död.
person som du tänkte på: ludde, eftersom att jag skrev hans namn nyss. haha.

 

Favorit:
Mat: oxfile och vet inte vad de heter, nå pommes liknande grej med bea! finns inget bättre.
Låt: oskar linnros och daniel adams ray, där har vi 2 stjärnor som har dem bästa låtarna. lätt.
Sak att göra: sova, älskart! annars så är det väl .. hm.. haha.
Dryck: Cooola
Bil: haha, ööööh.. pappas volvo. läätt.

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: jadu, på riktigt. 2 kanske.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning.. :o
Personer från grundskolan du har kontakt med: alla? efterom att jag fortf går grundskolan..
Ärr du har på kroppen: mååånga.

 

Senaste:
Tidning du läste: Mitt i sollentuna, men de var bra längesen.
Personen du fick mail av: Öh.. nån skräpmejl.
Personen du fick brev av: också reklam om gymnasiet.
Personen du fick sms av: Nu var de ludde.
Saken du köpte: Maaat.

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: inte ett skit!
Var det kul: Näe
Hur tidigt stiger du upp: vardagar 6 annars efter 12.
Gillar du att slåss: Nej, finns inget värre.
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Är du seriös: Inte alltid, haha!
Var har du ont: nacken, eftersom att jag har sån oskön "säng".
Använder du hårspray: jajjemen
Kan du stå på händer: jarå
Håkan Hellström eller The Ark: Hellström
Salt eller socker: Beror på.
Gillar du ketchup: Jorå
Är du glad nu: yes!
Var du glad igår: Jaarå, det var jag!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: hm.. kanske jag gör.
Stockholm är: speciellt. 
Kan du sjunga: hoppas de låter lite bra iaf, annars har jag skämt ut mig. 
Mer värt än guld: Familjen, mina fina vänner!
Spaghetti eller makaroner: makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Barbados eller Maldiverna, ja Cassie, samma som dig! :)
Påsar: öhh..?
Ska bli skoj: att tjäna cash nästa helg, haha!
Ska inte bli skoj: -
Sparar till: ingenting.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur lärde du känna ludde? jag menar, ni bor ju på olika deler i Sverige och allt.. kan du inte berätta? nyfiken. hehe.

2012-03-25 @ 01:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0