Somebody that I used to know.

Hej på er. Avklarat den jobbigaste dagen på veckan. Har nu 2 lektioner kvar bara & även en simlektion.
& nä jag är inte som er andra och skyller på mens för att slippa det eftersom att jag vill bada. det ska bli grymt kul med mina knäppa kompisar.. haha! Men först ska jag till tandläkaren och fixa lite grejer. Sen på kvällen ska jag hem till min fina vän Cassandra på middag. Blir grymt! får se om vi drar vidare sen också. Hoppas ni har haft en grym torsdag, min har väl varit sådär. rätt galen. Vi hörs imorgon om inte senare ikväll. pusshejj!
bild från idag.

Kommentarer
Postat av: ANNNNA

HÖRRU DU, DE E DU SOM E SNYGG !! TACK BABYYYYYY

puss!!!

2012-03-15 @ 19:13:27
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0