Svar på tal:

Av: Jenny
Hur lärde du känna ludde? jag menar, ni bor ju på olika deler i Sverige och allt.. kan du inte berätta? nyfiken. hehe.

Svar:
Haha, jahaja. jovisst kan jag berätta. För 2 år sen var jag uppe och hälsade på en barndomsvän som jag idag inte har nån kontakt med alls. Iallafall, dem gick i samma klass och jag kan väl säga att jag var rätt.. intresserad utav honom. och jag vet att han var lite småkär i mig också, trots att han inte erkänner de! haha! iallfall.. redan då började han ställa upp otroligt mycket och mina telfonräkningar blev skyhöga & är än idag. Han är en utav mina bästvänner som vet allt om mig, verkligen allt & det är fruktansvärt jobbigt att ha honom flera timmar bort.
Ja det var inte mer intressant än så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0