Torsdag 22 mars

bikinin är köpt på Cubus för dig som frågade, skriv namn nästa gång, jag är inte farlig :)

Känns ju att jag har varit hos tandläkaren idag iallafall, snart är det över iallafall, den här skiten. Alvedon och soppa är de jag ska trycka i mig. Sov i 2 timmar, förbannat jobbigt känner jag nu eftersom att jag måste plugga. Kan nån ge mig ork? fyfan, kan inte förklara hur skoltrött jag är. Men får jag G på det här provet är jag nöjd, så nu börjar vi innan klockan blir allt för mycket. Vi hörs inatt eller imorgon, pusshejj!
haha, ooooops. så går det när man sover.

Kommentarer
Postat av: ANNNNA

sv: ska komma ifrån dig vackra människa! ;*

haha jag är fullkomligt kär i våra skoter diskussioner !

2012-03-22 @ 18:11:59
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0