- stay with me -

Legat i sängen hela dagen och känner mig sjukt klen, hoppas på att det inte är så att jag snart blir sjuk. Har även haft de riktigt jobbigt med min mage, sådär så man vill lägga sig ner och dö typ, men tagit medicin och lagt mig ner framför en film nu och hoppas på att de går över. två dagar kvar sen helg, vilket innebär endast en vecka kvar innan jag äntligen får komma upp till mina pojkar uppe i norr, om jag inte åker upp redan på onsdagen och bor hos farmor. Nu ska jag kolla filmen, vi hörs senare. Annars imorgon. pusshejj!
bjuder på några bilder från i Somras.

Kommentarer
Postat av: ANNNA

baby jag ska oxå upp till norr nästa vecka WEHÅÅ hihi ;* miss u thihi

2012-05-09 @ 18:09:27
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0