10 saker..

1 - Jag börjar alltid. alltså alltid skratta i väntrum och typ utvecklingssamtal för att jag får panik av tystnaden..
2 - Jag dricker alltid juice med sugrör för jag har fått för mig att de smakar godare så..
3 - jag har otroligt lätt för att gråta.
4 - Jag älskar att umgås med killar, det är så fruktansvärt "lätt".
5 - Som dem flesta redan vet så har jag sjuk fotfobi.
6 - Jag har svårt att lita på folk sen mitt senaste förhållande, de finns alltså inte många som jag faktiskt berättar saker för.
7 - Nått som irriterar mig nå sjukt är en smiley som folk jämt skickar i sms, denne jäveln.. skicka inte skiten till mig!
8- Jag trivs mycket mycket bättre uppåt i landet än här hemma, hade utan tvekan flyttat upp om jag fick chansen.
9- Hade jag haft pengar hade jag haft en cross nu - min dröm typ. haha, det trodde man inte va?
10 - nu är det brist på fantasi här men jag säger tremänning och inte syssling.
intressant, huh? ;)

Kommentarer
Postat av: ANNNNAAA

TREMÄNNING :D :D :***

2012-05-29 @ 22:51:37
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0