2 gamla kommentarer.

Eftersom att jag inte har bloggat så såg jag dessa kommentarer nu, bättre sent än aldrig!

Ida om en dag är du min. tro mig.:

Vart har du köpt linnet? :)

Svar: tröjan är köpt på salt :)

 

Lisa om .:

hörde att din förra pojkvän var otrogen? jag har gått igenom samma sak nyligen och undrar hur du tog dig igenom det? hur mår du idag och hur känns det, har du svårt för att träffa nya och så? tacksam för svar..

fin blogg förresten!

 

Svar: Hej tjejen, det stämmer. jadu, har inte riktigt tagit upp det här för att jag känner att det inte har angått er men nu är det ett tag sen så kan väl de nu då. Jag mådde otroligt dåligt och allting var typ kaos, tror inte riktigt man förstår hur de är förns man varit där själv. det var förjävla jobbigt. Jag ska nog inte ge tips eller så utan det gäller nog att du själv tar dig igenom det på ditt sätt, det enda felet du kan göra är att lägga skulden på dig, vilket jag gjorde, det gjorde det bara värre kan jag lova. Sen om ni ska fortsätta erat förhållande är väl upp till er men jag klara de det inte, jag tycker man ska kunna lita på den andra utan problem, annars är det bara skit. Jag har inte alls svårt att träffa nya, lita på dem är svårt men annars så är det inga problem. det hände, jag mådde skit men nu mår jag hur bra som helst, och det krävs mycket för att jag ska må dåligt istället, vilket är skönt. Glöm inte bort att du har dina vänner också.
Tack vad gulligt av dig, skriv till mig på facebook om du vill nå mer. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0