ärligt brudar, lägg ner..

Nej ärligt tjejer. Nu kommer vissa ta åt sig det är jag helt hundra på, och det är bra eftersom att det är meningen. Har skrivit om liknande saker förr en gång, men tänkte ta det igen.
Nu räcker det med det här jävla tjatet om vikt. Det är inte okej att fejka att man har problem, vissa leker genom att säga att man tycker man är jättetjock och sen skäms man inte alls över sin kropp - de kallas uppmärksamhet.
Sen har vi dem som har problem och inte alls klarar av att visa sin kropp, där har vi dem som verkligen har problem och som verkligen mår dåligt över det.
Men ärligt tjejer att gå runt och säga att man inte kan käka en pizza för att man är för tjock men att sen gå runt eller lägga ut bilder när man är i bikini är okej? jag förstår inte grejen, alls. och jag tål inte att folk på något sätt tycker det är ballt att ha problem med maten och vikt. det finns ingenting som är ballt med det, det finns absolut ingenting som gör så att man ska fejka att man ex. har ätstörningar. Tro mig, jag vet. det är inte nånting att "leka med".
Skärp er vafan, antingen så visar ni upp er och är stolt över hur du ser ut och säger fuck off till alla haters eller också så mår du verkligen verkligen dåligt, och då ska du försöka få hjälp med att fixa det. Lägg ner den här jävla dubbelmoralen ni har. Det finns så många andra sätt att få bekräftelse på än att säga att man är tjock och att man inte kan äta vissa saker.
Det roliga är att nu kommer folk kommentera om mig eftersom att jag själv har varit i sitsen och verkligen mått dåligt över min kropp. Men just idag är jag glad över hur jag ser ut, skulle vilja gå upp några mer kilon på benen, det är ett måste för mig. Men jag kan mer än gärna lägga ut en bild i bikini, bara för att. Jag varken skäms eller vill ha kommentarer om hur jag ser ut. Jag är stolt över min kropp just nu. det borde fan alla vara, skit i vad alla andra tycker, huvudsaken är ju faktsikt att du är nöjd.
Det är erat liv, ni gör som ni vill. jag vet. Men jag säger det bara en gång för alla. att fejka att man har ätproblem eller ätstörningar på olika sätt är inte ballt, på något sätt. så, lägg ner det bara.. Lek inte med någonting som vissa lider av.

tack för mig, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0