bara för att ni ska ha nått att läsa..

KÄRLEK:
Är du kär just nu? – skulle inte kalla det "kär"
Har du någon kille just nu?- Näruu jävel.
Har du dumpat någon?- Ja det har jag gjort.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – haha nej, det tror jag inte.
Vem kramade du senast? – Måste vart min mamma då.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – långt ifrån okej.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? – helt ok, hoppas jag.
Har du bra betyg? – för att vara mig så - ja.
Har du fått göra om ett prov någongång? – hm.. 1 prov vad jag kan komma på.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – njae, inte precis.
Sköter du dej i skolan?- Försöker väl.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – Yes.
Haft mobilen på lektionstid? – Hehe..
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – Närå.

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – Yes, det gör jag.
Trivs hemma? – Aarå, det gör jag
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Nä
Har skrikit och slagit din mamma? – Inte slagit, aldrig men skrikit har jag.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Hm, nä
Vem betyder mest för dej i din familj? – Allihopa!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – jadå.

VÄNNER:
Du har vänner? – Ja? haha
Du brukar vara med? – Olika.
Vem/vilka var du med sist? – Hm, skolan då - så typ alla.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – Ja men självklart?
Är det okej att ha kill-kompisar? – absolut!
Har du pussat någon av dina kompisar? – jaa klart!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – ja men gud, allihopa..
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – hm, njae.. tappat kontakten skulle jag väl kalla det.
Har du fått nån ny kompis denna månad?- 3 maj idag så näe.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? – Nej, men nästan varje dag.
Tar kort på dina bröst? – Gör inte alla det? haha nej.
Super dej packad varje helg? – Haha ohyes! nej..
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – Plattar, ja.
Ditt hår e knallblont? – blond men inte knallblond.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – Ja.
Brukar du dricka alkohol? – varje dag, varje timme, varje minut - alkis.
Har du druckit öl? – Ja.
Tycker du om öl? – Nej.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? – nej.
Vill du bli kriminell? – mer än gärna!
Varför gör du sånt här? – Va?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – haha, vilken fråga - näe?
Har du suttit i fängelset? – Inte det!
Vill du hamna i fängelset? – finns det dem som vill de? haha.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? – Nej tvärtom!
När grät du senast? – idag, haha.
Du har gråtit över en kille? – Men oj, jadu det har hänt!
Vem bråkade du senast med? – jadu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså det här låter säkert konstigt, men du ser ut som en tjej med ett riktigt fult mellannamn, hehe.

kan inte du berätta i ett inlägg vad du heter? alltså hela namnet?

2012-05-05 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0