dem senaste dagarna..

Underbara dagar.
Spenderade hela helgen med mitt goa gäng, dock vart det kaos och saker blev snodda. men jävligt kul hade vi! Sen har solen varit framme nästan varje dag vilket innebär att jag har legat ute och solat, yeah.
Har köpt mig ett par nya ballerina & även en tröja. Igår på Valborg, blev det jävligt mycket moppeåkande och även middag med 3 utav mina fina vänner - pojkarna bjöd. hur mysigt som helst! helt galna dagar med mina underbara vänner. Jag kommer börja blogga bättre, lovar. Imorgon är det nationella i matte som gäller och en vanlig skoldag. dötrött på skolan, men 42 dagar kvar nu bara och sen är det bal och avslutningslunch och annat skoj som ska göras. underbart. Vi hörs senare, nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0