fuck this.

Nu är det alldeles för mycket på en och samma gång. Somnade vid tre och vaknade åtta. Jag har en huvudärk som inte kan förklaras i ord, jag har även lyckats ligga hukad över toan, ja jag delar med mig av all information. Stress och hemskt mycket att göra + lite sömn innebär att jag får sjuk migrän och just nu vill jag typ försvinna. Min lillasyster är bara för go som ger mig mat och tar hand om mig, hon vet väl hur jag blir. har flera inlämningar och presentationer på fredag, jag orkar verkligen inte! trots att de är sista veckan så tar det här kål på mig. Plus att det endast består av diskussioner och tjafs i skolan. Nä nu vill jag här ifrån ett tag känner jag.. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0