jag är heeemma.

Vi gör såhär för att sammanfatta långhelgen, det här har hänt:

Onsdag: tåg upp med systeryster, spenderade kvällen i en bil i Bollnäs, åkte runt runt. Sov hos fam. Brinley.

Torsdag: Spenderade dagen hemma, gjorde inte speciellt mycket, kollade lite fotboll och så - senare bjöd jag alla killar på MAX, bra snäll jag! sen vart det även den här kvällen, åka bil i Bollnäs. Spenderade även denna natt hos Brinley.

Fredag: Dagen var rätt seg, hände inte alls mycket förns på kvällen då jag och några friends drog på 3trappor, hade det gaalet kul, även fast det vart lite småkaos där ett tag, haha. Även här blev det nattkäk på MAX.

Lördag: firade lillasyster hos farmor och farfar med släkten, riktigt mysigt. Fick träffa lillkusinen också! Drog igång lilla fyrhjulingen och pappas cross. Sedan drog jag och mina pojkar till Söderhamn för lite Cruising, galet kallt men det var helt okej det också. och väääänta - nattkäk på MAX.

Söndag: Vaknade sjukt sent, packade lite och sen drog vi hemåt till Stockholm igen, det bästa är väl att det ska vara 20 grader och sol heeela veckan. yeeeah.
Jag har träffat helt sjukt mycket nya människor, har haft det galet bra - lite småjobbigt också men inget man dör av.
här får ni lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0