Lär känna mig lite bättre?

Sju fakta
Hemstad/ort: Stockholm
Hårfärg: blond!
Längd: 165 tror jag.
Ögonfärg: blå:a
Humör: Glad såklart.
Vänster eller högerhänt: högerhänt
Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - jajjemen!
Tror du på kärlek? - Aarå.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja, det har jag nog.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ohja, det har hänt.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Säkert.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nä, inte kär precis.
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - aa
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - inte rädd alls.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - det vet jag inte, kanske?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej.
Tio saker
Kärlek eller pengar? - båda.
Vin eller öl? - helst inget av de men vin då om man ska välja nått.
Dag eller natt? - dag.
One night stand eller förhållande? - de är väl mysigt med förhållande, men ah.
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - Cooola.
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - wild and crazy baby! fast, självklart är det skönt med mys ibland också.
Färgfoto eller svartvita? - beror på..
Telefonkontakt eller face to face? - face to face.
Bilddagboken eller facebook? -  Fejsboken.
Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nä, har aldrig hänt.
Har du nånsin viljat ta livet av dig? jo. men det var längesen de.
Har du nånsin gjort något du ångrar? - säkert nått litet men inget stort så.
Har du hoppat bungy jump? - nej det har jag inte.
Har du nånsin varit med i en olycka? - Hm.. vet inte.
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej, uscha.
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - har jag säkert! ;)
Har du nånsin gått på bio ensam? - nej det har aldrig hänt, haha.
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Jorå!
Tio  K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - ja ohja"
Är du glad? - absolut!
Är du fundersam? - lite kanske.
Är du uttråkad? - nej, skönt att inte göra nått.
Är du tysk? -  vad har de med känslor att göra? - men nej
Är du italienare? - vad har de med känslor att göra? - men nej
Är du finsk? - vad har de med känslor att göra? - men nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej, varken gifta eller skilda - förlovade
Gillar du någon just nu? - klart att jag gillar nån, men i kärlek? njaae.
Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 15.54
Namn? - Matilda Wallin
Hur många barn vill du ha? - runt 2.
Vill du gifta dig? - hm, jarå men inte för tidigt.
Rullar du spaghettin eller skär du den? - båda, men oftast skär jag den.
Har du ätit sushi? - yes och jag hatar de.
Favoritglass? - Sandwich, lääätt!
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - inga alls.
Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - yes, men inte mig dem var ute efter.
Har du en hund? - Nej det har jag icke.
Sover du helst själv eller med någon? -  beror väl på med vem, men helst tillsammans med nån, såklart.
Tror du på spöken? - Haha, jaa faktiskt.
S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? - nej!
Skulle du vilja kyssas nu? -  varför inte?
Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej.
Kan:
Kan du röra på öronen? - nej
Kan du slicka dig på näsan? - kan nästan, shit!
Kan du kolla i kors med ögonen? - Aarå!
Kan dina föräldrar lita på dig? -  jomen, till en stor del, sen är det väl vissa saker man måste ljuga om.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja, när jag sover men annars kommer de inte gå.
Kan du va på en fest utan att dricka?- ja de är klart.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - kan tänka mig men inte speciellt sugen nu faktiskt.
Kan du suga? - öh, ja eftersom att de typ var det första jag lärde mig när jag föddes så, självklart!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jarå!
Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - yes..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - absolut!
Har du syskon? - yes, ett.
Har du någonsin haft sex med någon? -  jo.
Har dina föräldrar ljugit för dig? - haha jarå, det har hänt!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - aadu!
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - senaste timmen? imorse.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - alltså.. njae typ 3 år
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - maybe baby
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nejnej.
Har du ljugit på någon fråga än då? - nä, då känns de onödigt att ens göra skiten.
Vem:
Vem älskar du? - familj. vänner.
Vem hade du senast sex med? - vill ni gärna veta va?
Vem vill du bli full med? - haha knepig fråga du!
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Daniel adams ray, Oskar Linnros eller Norlie & KKV - lätt.
Vem pratade du senast i telefon med? - Maamma.
Vem är snällast i världen? - jaag ;)
Vem vill du prata med? - ingen, jag ska titta film nu.
Vem sov du senast med? - vet faktiskt inte, haha.
Vem vet allt om dig? - ingen vet allt.
Vem hatar du mest? - hata är ett starkt ord du.
Vem kramade du senast? -  Tim
Vem kan berätta allt för dig? - jadu, alla kan om dem vill de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0