måste bara..

säga någonting som jag inte kunnat sagt tidigare.. att jag mår så jävla bra.

just nu är det så mycket som händer, det är så otroligt skönt..

  • Kilafors - vi börjar väl med de då, på onsdag drar jag och syster upp till kilafors och tar långhelg, om allt blir som planerat spenderar jag 2 nätter hos familjen Brinley, sen kommer resten av familjen upp på fredagen.
  • Om bara 23 dagar har vi niansbal, som jag seriöst har väntat på hela högstadiet. haha. det enda som är kvar där är boka limousinen och köpa skor!
  • Om ungefär 30 dagar är det även skolavslutning, vilket innebär att båda niorna splittras, efter 10 år tillsammans, hur jävla sjukt är inte de? ändå otroligt skönt att slippa min skola som seriöst spårar, tycker den bara blir sämre och sämre.
  • Snart är det Club Play och jag ska se min bästavän vara DJ, vilket jag tycker är rätt ballt, så grym! kom dit ni också, biljetter kostar 80:-
  • Efter sommarlovet blir det förmodligen en resa utomlands, eftersom att de inte blev nått nu i Maj som vi tänkte först..
allt känns så jävla bra, bara tanken om ett långt sommarlov uppe på landet och här hemma med mina fina vänner, sena sommarkvällar och ha det så jävla bra gör mig otroligt glad. Men först måste jag ta mig igenom dem sista dagarna i skolan och dem sista nationellaproven, därför kommer uppdateringen inte vara speciellt bra. Men de tror jag ni förstår faktiskt.. åh låt dessa dagar gå fort nu!
bjuder på lite härliga bilder från i somras:

Kommentarer
Postat av: ANNNA

underbart inlägg :$ tahaa åååhh sommar :***

Vi måste ses i sommar och ba fucka ur!!!

2012-05-13 @ 19:19:17
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0