sun is up, move your body.

Hellu!
somnade halv sex imorse tack vare min äckliga mage som kaosar typ varannan dag nuförtiden. Jag fick sådär en halvtimmes sömn, sen ringde klockan och jag insåg att det var "operation dagsverke" idag, vilket innebar att jag kunde sova vidare till 1 och sedan måla staket i några timmar. Nu är färgen slut och staketet målat och jag ska sätta mig ner och göra dem 3 uppsatserna som ska vara inne på fredag och nästa fredag. märks att betygen sätts nu, det är förjävla mycket just nu alltså. Men först ska jag kolla lite film på datan ute i solen, haha, skjuter jämt upp pluggandet meeen vafan, 30 grader ute ju! hare gött hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0