Svar på tal!

mickis om .:
guuud vad fint hår du har!! & bra blogg oxå :D 
jag undrar om du har nåra bra hårtips? hur ofta tvättar du ditt hår & hur ofta klipper du topparna? :) färgar du något? sjukt fint somsagt! kram

Tack vad gullig du är! :)
Njaee, har inga tips så kanske..  jag tvättar håret ungefär 4 gånger i veckan, alltså inte varje gång jag duschar och klipper mig gör jag typ aldrig för jag har aldrig blivit nöjd, så är lite anti frisörer, haha. Jag har blekt håret några gånger, vilket gjorde de rätt slitet men annars kan jag väl bara tipsa om att sova med fläta! :)
kram på dig!

Kommentarer
Postat av: mickis

TACK för svaret!

sover faktist med fläta & håller med om att det hjälper ^^ blir inte en massa trassel då. kramis

2012-05-16 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0