I´m back bitches!

Jag lever! men jag är otroligt dålig på att blogga bara. haha.
Spenderat helgen med mina finaste, i fredags var vi somsagt på LMFAO, vi och 15 000 andra, det var kaos ett tag där med biljetter och skit. Köpte mig ett kort på grönan som jag skulle ha i sommar, vad tror ni händer? tappar skiten, så ah.. får köpa mig ett nytt senare i sommar. haha. Iallafall, det var så jävla grymt & ni som inte var där missade nått kan jag lova! I lördags drog jag och bowlade och käkade på O´learys, riktigt mysigt. Kvällen slutade väl inte riktigt som planerat. Jag och 2 brudar cyklade till Rotebro och träffade lite folk sen hem och kollade film. Idag har jag råpluggat, ändå kan jag ingenting. känns bra, prov på tisdag. Men nu är det typ 5 veckor kvar så!
tänkte bara berätta att jag lever och vad jag har haft för mig. hare gött! pusshejj!
lite bilder som är tagna i helgen, med min ajfååån:

Kommentarer
Postat av: ANNNA

matilda nu blev jag sugen på sallad :( ;*

2012-05-06 @ 22:14:17
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0