121104

Hej alla goa människor! 
Äntligen har min lillasyster kommit hem med datorn vilket gör att jag kan blogga. Helgen såg ut såhär:
Hade en dökul kväll i fredags med mina brudar. Sen i lördags vaknade jag rätt sent, sen vart de middag med min käre far eftersom att de bara var vi hemma - vi tog självklart O'Learys och snackade massa skit och kollade lite fotboll, sen drog jag vidare till Kista och kollade på bio med mina babes, blev Paranormal Activity och de var ett väldigt dåligt val, jag ville försvinna där ett tag .. fy så hemsk dem är. Men hursomhelst så hade vi skitmysigt. Imorse vaknade jag och var helt galet glad och har vart hela dagen, varför vet jag inte men de är ju kul att man känner så ibland, haha. Började med att skriva 2 uppsatser och skicka in dem, sprang några km och sen vart det en mysig dusch och även en film. Så otroligt skönt att släppa pluggandet och allt de där som har varit en plåga hela lovet. Senare i veckan kommer en liten bloppis ut för er som har frågat. nu ska jag krypa ner i sängen, pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0