121113

Hallooj!
Ligger och mår allt utom bra hemma i min käre säng, gick på en lektion igår sen kände jag att jag mådde allt utom bra så åkte hem och var även hemma idag. Imorgon byter vi till period 2 i skolan vilket innebär helt nya lektioner, då även idrott. blää. Men så är de! Hoppas allt är bra med er! Kanske ska uppdatera vad som hände i helgen också, i fredags hände det inte mycket, jag spenderade kvällen med min familj med mysmiddag och allt möjligt, även ett bad och läste SOLO, hehe. Sen på lördagen var jag ute och träffade massa goa människor, vilket slutade med en stukad fot! Och söndagen spenderades i en sporthall då jag peppade lillasysters basketlag och de slutade 58-28 eller nått liknande, grymt! Nu tänkte jag kolla på ytterligare en film och krya för imorgon måste jag till skolan.... En vecka och 2 dagar kvar till Swedish house mafia också, taggaråå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0