121012

Tjena tjena mittbena!
Ja min kväll blev ju verkligen inte som jag hade planerat, istället är jag fruktansvärt arg och irriterad på folk som beter sig som arslen rent ut sagt. Men vad gör de, min käre pappa åkte iväg och köpte massa svullsaker för att göra sin dotter på bättre humör och ja, det lyckades han väl med för en dejt med sängen och en film låter faktiskt väldigt lockande just nu.
Super dålig dag igår, jobbig natt med sjuk migrän och bara en jävligt dryg dag idag. Ja jag är rätt opepp på allt just nu.
Men tur som jag har så spenderar jag morgondagen med underbara Paulina inne i stan med lite bio och shopping och sen på kvällen får jag träffa mitt andra hjärta för lite myskväll med massa skitsnack och annat skoj, ja de är självklart Emma jag pratar om. Ni får ha en bra fredag ni som sitter inne som jag, haha pussheeejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0