121021

Av: Mickis
Tycker det syns att du inte har extensions! Kan inte du skriva en massa hårtips?? Du har så fint hååår! (skrivit det förut oxå) hihi. Har du tex nåt i håret efter tvätt? Som leave in conditioner, eller liknande.. & hur ofta klipper du det? Kram kram
 
Svar: Jamen vilken tur! Jag kan egentligen inte göra de för jag gör inget speciellt, men jag klipper mig nästan aldrig eftersom att jag typ aldrig har blivit nöjd. Därför är de rätt slitet längst ner men de är inte så illa! Har ett super bra schampoo och balsam, som är som en slags "inpackning", de är väl de jag kan tipsa om! :)
 

 
Hej alla glada- och sura!
 
Sitter hemma i min mysiga säng och kollar lite bloggar nu sådär så tänkte väl slänga in ett inlägg också! 
Nu är de nämligen så att jag har haft fullt upp och inte hunnit blogga.. hehe men nuså.
 
Igårkväll spenderade jag kvällen med Emma, pappa köpte hem indiskt och vi åt och myste lite. Tog sen bussen till Linus där de var fullt med roligt folk och var där till halv 2 nångång, hade riktigt kul! Sen drog vi hem till mig, snackade massa skit och fortsatte våran natt ett tag innan vi sen slocknade båda två runt halv 4. Imorse vaknade vi rätt tidigt och sen drog hon hem och jag blev själv. sov vidare och sen åkte jag med och kollade när lillasyster spöade Tureberg i basket, joråå 38-12 blev de, trodde hon skulle skämmas ihjäl när jag satt och heja, haha. Sen har jag bara suttit här och kollat film och så. Fullt upp alltså!
 
Imorgon drar jag nog in till stan med Emma för att kolla lite saker på buttericks, halloweenfest på fredag. Jag hatar verkligen att klä ut mig så vi får se hur de blir med de.. nånting ska jag väl komma på kanske! 
Men vi hörs nånting, riktigt långt inlägg för er som orkade läsa. haha! 
pusshejj!
 
 
och bilderna vill inte vända på sig, har försökt i evigheter så ni får vrida på huvet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0