121023

Tjenare! 
ligger i min mysiga säng efter en jävla kaosdag. Ja kaos är bara förnamnet. Imorse när jag vaknade kände jag hur de tryckte mot bröstet, de var riktigt obehagligt men trodde de skulle gå över.. efter ett tag blev de bara värre och ju mer timmar som gick ju mer dåligt mådde jag, vänsterarmen domnade bort och jag började känna mig lite yr. Åkte in akut och hamnade på Danderyd och gjorde massa hjärttester då domningar i fingrar/armar inte alls är bra. Gjorde EKG och annat. Som vanligt säger dem att de ser bra ut.. men sen kom dem fram till vad de förmodligen var, och jag orkar inte ens försöka förklara. Så ska till doktorn igen snart och göra mer tester. Men jag mår bättre nu! Ska sätta på en film och somna till den tänkte jag! Ha en bra kväll, pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0