visste du att...?

Jag är kär i Joel Kinnaman  Jag hatar skånska  Jag älskar röda pringles  Jag ska ta skoterkort i vinter  Jag har absolut ingen koll alls på mina pengar  Jag är sämst förlorare  Jag tycker verkligen inte om Justin Bieber  Om nån annan gråter börjar jag också gråta, gäller även film  Jag älskar att bada  Jag vill bli polis  Jag har en sjuk fotfobi  Jag älskar norrland  Jag älskar att skämma ut mig  Jag hatar folk som tror sig vara bättre än andra  Jag älskar utmaningar  Jag är allergisk mot pälsdjur  Jag har flyttat 8 gånger i mitt liv  Jag kan sitta i flera timmar och kolla på weheartit  Jag hatar när folk ber en att gilla ens bild på instagram, bläää  Jag kan inte laga mat  Jag har alltid velat ha en storebror  men min lillasyster är det bästa jag har  Jag har haft problem med vikt och mat, men nu älskar jag mat  Jag älskar att umgås med killar  Jag är riktigt morgontrött Jag ska, nån gång i mitt liv flytta till ett annat land, ett eller två år.
 
 
Jag tyckte de var dags att uppdatera bloggen lite, här har ni lite goa saker om mig som ni kanske inte visste, vad vet jag. Nu ska jag krypa ner och ta en dejt med Mr. Bed.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0