Plugg, plugg, plugg?

Usch vad bra jag känner mig nu, hade helt sjukt mycket plugg tidigare. Tog mitt feta arsle och satte mig i sängen och pluggade, jag gjorde.. typ allt. Så sjukt skönt. Har kvar att läsa 25 sidor i en bok som vi läser i engelskan men de läser jag innan jag lägger mig. fett! Nu ska jag vänta på att Efterlyst börjar sen blir de sängen för min del. Börjar sent imorgon och kom även på att de blir skola på lördag, ska iväg till nån ö med min naturgrupp men får 8 timmars kompensation så de är ju lätt värt. otroligt ointressant men äh, har inte så mycket annat att säga. Allt rullar på i skolan och allt är som vanligt. Hörs senare, eller imorgon. pusshejj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0