130203

Jag vet att min bloggande har sugit! men jag har haft fullt upp med skolan. Just nu har jag sådär äckligt mycket i skolan med nationella, kursprov och extra lektioner. Nä fya. Och på sidan om pluggandet tränar jag 6 dagar i veckan nu för tiden, vilket jag verkligen behöver då stressen tar över mig typ. Som ni vet fick jag nå fel med hjärtat för nån månad sen, och fick åka in akut då jag bara föll ihop och fick ont i skolan. Detta gjorde att jag tog tag i träningen och det hjälper, att liksom få släppa allt och för att få sova bättre om nätterna. Så just nu tycker jag bara att de är fruktansvärt kul att träna och komma bort lite från allt pluggande osv. men jag ska försöka ta tag i bloggandet också. har ingen data heller då den är trasig, men ska försöka låna lillasysters för att blogga ibland. Vi hörs senare, pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0