130205

hej hej, hemskt mycket hej! 
Har så jäkla mycket i skolan, därav dålig uppdatering men tänkte försöka slänga in ett inlägg ändå! Fick sluta en timme tidigare idag vilket var jäkligt skönt, åkte hem för att plugga och så, lyckats bli klar med matten iallafall! Nu ska jag kolla lite på dem där jäkla valen som ska göras innan fredag, vad jag vill gå i tvåan osv. Uscha, beslutsångest, alldeles för mycket att välja på! Men somsagt, har fått några goa kommentarer också, tack för dem och fortsätt med de! Roligare att blogga då, nu lär jag hoppa i träningakläderna för snart kommer min skjuts och då drar vi till gymmet i nån timme, tänkte även köra ett medelpass. Vi hörs senare! Pusshejj!

Nämen en resa utomlands hade inte suttit så fel i det här vädret och med allt de här pluggandet. ååh, jag vill till värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0