130219

Av: Lisa
Kan du inte skriva ett inlägg typ, 10 saker om dig själv som du alltid gjorde förr?
 
Självklart! Här kommer de:
 
Om jag kollar in en kille kollar jag alltid ansiktet först sen hur rumpan är, hockeyrumpor ska det ju helst va, mums!
Jag räknar mig själv mer som en norrlänning än Stockholmare även fast jag bor i Stockholm och har bott här i fjorton år. Flyttade ner när jag var 2.
Jag gråter otroligt lätt. Mest till filmer och annat men de behöver inte ens vara sorgliga filmer, kan gråta till skräckfilmer också har jag märkt. 
Jag är tyvärr väldigt duktig på att jämföra mig med andra, dock brukar jag inte bli speciellt avundsjuk på andra tjejers kroppar då jag faktsikt är rätt nöjd med mig själv. Men självklart finns de alltid nått man vill ändra på!
Ger man sig in i en diskussion med mig får man vara beredd på att jag verkligen börjar tjafsa och argumentera emot, jag ska ha rätt. hehe.
Jag tycker inte om varken kaffe eller te. Tycker de är vidrigt.
Jag somnar nästan alltid efter skolan, händer det inte så är de för att jag är med någon, annars somnar jag.
Jag vill utbilda mig till polis, det är lite av mitt drömyrke.
Jag har typ aldrig uppsatt hår och jag klipper mig nästan aldrig. - tycker inte om de, alls.
Jag har åkt skidor endast 3 gånger i mitt liv, är alltså helt jävla värdelös på de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0