130222

Självklart kan jag skriva lite om min träning och så, men skriv namn på kommentaren nästa gång, hatar anonyma.
 
Kan väl börja med mitt mål med det hela, självklart är de för att se bra ut men de är även för att jag ska må bättre. Jag vill sova bättre och orka mer, men mest är de väl för kroppen, som för de flesta. Då jag har lite problem med stress och hjärtat osv så behövs de verkligen!
 
Jag tränar ungefär sex dagar i veckan, om vi inte kör dubbelpass, de brukar faktiskt hända. Men vi har några dagar då vi har bestämt att vi ska gå;
 
Måndagar: Core + 30 löpband
Tisdag: varierar de
Onsdagar: PULS
Torsdagar: varierar de
Fredagar brukar vi ha vila.
Lördagar: Medel
Söndagar: Intervall-flex
 
Som dem flesta vet så har jag då sällskap av min kära mamma som oxå tränar som en galning nu, jag som tycker de är så jäkla hemskt att träna själv är riktigt glad att jag har med henne annars hade jag nog gett upp för längesen och vi tränar på friskis och svettis tillsammans med alla andra miljoner människor, nej men de är alltid så jäkla mycket folk där, haha. De är inte så att jag har börjat äta annorlunda och så, däremot äter jag väldigt sällan chips, godis och annat då suget försvinner rätt rejält efter träning.
 
Idag har jag tränat såhär i nästan 3 månader och märker stor skillnad, både fyiskt och psykiskt. Jag sover bättre och jag äter bättre, hade problem förr med att jag nästan aldrig var hungrig. Och även på kroppen börjar jag nu se skillnad. Känns riktigt grymt faktiskt. 
 
Idag sitter jag med fetaste träningvärken efter gårdagens träning då vi körde lite extra hårt för att vi åker till landet över helgen, blir inte så mycket träna då! Hoppas du fick svar på de mesta, bilder kommer dock inte riktigt än, haha! :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0