130320

Fick 2 frågor, om mina ögonfransar och om mina kläder, riktigt gulligt skrivet!
 
Vet inte vad du tyckte var så speciellt med mina ögonfransar för dem är helt normala i mina ögon, haha men de var ju gulligt skrivet. Nej jag gör ingenting med dem, tänkte prova x-lash men har inte riktigt tagit mig tiden att klicka hem en sådan så känner jag inte att de är ett måste men nej, inget speciellt med dem.
 
Sedan undrade någon vart jag köper mina kläder och hur jag vet vad jag ska köpa osv. 
Jag om någon har väl rätt blandad stil, jag köper varken efter märke eller kostnad men jag köper de jag vill ha helt enkelt. Ser jag en jacka som jag verkligen vill ha så ser jag till att köpa den inom snar framtid. Har väl kanske inte alltid råd, men då får man se till att fixa de!
Jag kan väl säga att jag mest får inspiration av andra, de tror jag dem flesta får. Sedan köper jag väl de jag tycker är snyggt helt enkelt! :)
Pusshejj!
ett exempel är min Jofama jacka som jag kikat på så länge, som nu är min.. dör så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0