130320

Hej på er!
Jag lever och allt rullar på, har haft en lite jobbig period då jag varit lite trött på allt och alla men nu är allt bra och jag är glad igen! Jag tänkte att jag skulle försöka slänga in ett inlägg nu när jag ändå håller på med datorn. Egentligen har jag haft all tid  i världen att blogga då jag inte tränat på en hel vecka och då jag faktiskt slutar runt 13 varje dag nuförtiden men jag har fortfarande ingen dator vilket gör det svårt. Har precis planerat in min fredag, längtar faktiskt nå galet nu, jag tänkte jag bjuda hem en massa fina vänner på middag hos mig och sen drar vi vidare och kikar på när Tim har en spelning, ska bli riktigt kul! Förra gången jag kollade var i somras, han är så jäkla grym.
Han finns även på spotify så kika om ni vill, klicka här eller här!
Bjuder på lite bilder från förra spelningen bara för att, pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0