svar på tal

Anonym om Ang uppdateringen..:
men herregud människa, hur mycket äter du igentligen? kanske ska lgna sig lite med alla godsaker och tänka på hur det kan sluta.. du kommer tillslut se ut som en boll.. eller har jag fel?

svar:
hahaha, jag hoppas detta är ett skämt. finns det nån som behöver äta så är det väl jag?.
Jag går gärna upp några kilon. det skadar inte mig. alltså herregud, jag hoppas du skämtar.
tack för rådet men jag tror nog att jag vet vad jag gör.
Jag äter det jag vill äta. galet kul kommentar var det iallafall.

Kommentarer
Postat av: ANNNNNNNA

haha omg, du är jätte smal ju asså possitivt!

knas kommentar ;P

2011-08-31 @ 23:18:00
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0