godmorgon/svar på en fråga :)

moooa om fortsättning på frågestunden-svar ..:
när träffades du och robin varandra för första gången? ^^
trodde du att ni skulle bli ihop efter ni hade snackat osv. ? (sääääär) håhåhå
bor han uppe på ditt land? :)

svar:

för kanske 1 1/2 år sen ? jag kommer inte riktigt ihåg faktiskt :)
nej gud nej, han hade flickvän o jag hade pojkvän för det första sen trodde vi verkligen inte att det skulle sluta såhär. Jag har dock alltid tyckt att han är riktigt rolig men jag trodde inte för ett år sen att vi skulle vara tillsammans :)
han bor i västervik typ småland. Grejen är att han är kompis med samma kompisar som mig i kilafors så vi trffades på den vägen :D 

fråga mer om ni undrar nått :)


hemsk jävla skit natt!! åh.. att drömma flera olika mardrömmar och vakna av att man är kallsvettig det tar på krafterna, känner mig helt vettskrämd och gud vet vad. drömde säkert 10 olika drömmar om folk som var i mitt hus när jag var hemma själv. svårt att förklara. jag hatar sånt här, det är skit jobbigt. jag är helt slut ..
inte fått sova lugnt alls :p
nu ska jag äta min frulle sen tänke jag gå ut och sola men det är ganska kallt så vi får se :)
pusshejj !


den här togs för nån månad sen. yummie hothothot.

- onormal ? ohyes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0